Pakume koostöös Liisi järelmaksuga võimalust soetada tooteid järelmaksuga.

Korduma kippuvad küsimused

1. Kes saab järelmaksu taotleda?
Järelmaksu võivad taotleda kõik vähemalt 18-aastased Eesti Vabariigi kodanikud või Eestis alalist elamisluba omavad inimesed. Järelmaksu saamiseks tuleb pöörduda mõne meie koostööpartneri poole või saata laenutaotlus otse kodulehelt.

2. Mida tähendab krediidilimiit?
Krediidilimiit on rahaline piirsumma, milleni saab klient osta kaupu või teenuseid.

3. Kui suur on minu järelmaksu limiit?
Oma järelmaksu limiiti saad vaadata siit. Või helista meile telefonil 6 755 055

4. Kes on käendaja? Mis on käendus?
Käendaja on isik, kes võtab endale kohustuse vastutada laenu võtja poolt võetud laenu eest. Kui laenu võtja jätab tagasimaksed tegemata, siis on käendaja kohustatud tekkinud võla ise tasuma. Käendus on käendaja poolt antud tagatis. Mitme käendaja puhul vastutavad kõik käendajad ühiselt.

5. Kas Liisi pakub järelmaksu võimalust ka ettevõttetele?
Jah, pakub. Ettevõtte saab järelmaksu lepingu sõlmida eraisiku käendusel.

6. Kuidas ID-kaardiga lepingut allkirjastada?
Leping saadetakse Teie poolt lepingu sõlmimisel näidatud e-posti aadressile.
Tutvuge kirja manuses oleva lepinguga. Kui on vaja andmeid muuta siis võtke ühendust kauplusega.
Lepingu allkirjastamiseks klikkige kirjas oleval lingil „SIIN“ ning sisestage PIN1.
Valige ootel lepingutest õige ja klikkige valikul „Ava leping“.
Klikkige valikul „Allkirjasta“ ning sisestage PIN2.
Kui lepingu allkirjastamine õnnestus siis saate vastuse „Leping on allkirjastatud“.
Peale Teie allkirja lisamist saab kauplus automaatse teate e-posti teel. Täpsemat informatsiooni kauba kohta saate kaupluselt.
ID-kaardi elektrooniliseks kasutamiseks on vaja:

ID-kaarti – väljastab Kodakondsus- ja Migratsiooniamet (KMA)
PIN-koode – väljastatakse koos ID-kaardiga. Kui koodid on kadunud, saad uued KMA-st või ID-kaardi järelteenindust pakkuvast pangakontorist
Kaardilugejat
ID-kaardi uusimat tarkvara – paigalda või uuenda aadressilt installer.id.ee

7. Kas ma saan iga kuu järelmaksu tasumiseks arve?
Järelmaksu tasumine toimub maksegraafiku alusel (lepingu lisa) ja eraldi arvet Liisi iga kuu ei saada. Selleks, et makse meelest ei läheks, sõlmi otsekorraldus leping enda interneti pangas.

8. Kas järelmaksu vormistamisel on võimalik valida endale sobiv tagasimakse periood?
Järelmaksu tagasimaksmise periood on 1-60 kuud. Seega saad valida endale sobiva perioodi.

9. Kas järelmaksu vormistamisel lisandub lepingu sõlmimise tasu?
Vaata hinnakirja siit.

10. Kuidas salvestada konto väljavõtet?


Swedbank

Sisenege www.swedbank.ee internetipanka
Valige „Igapäevapangandus“ ja „Konto väljavõte“
Märkige periood „Algus“ (tänasest päevast 6 kuud tagasi) ja „Lõpp“ (tänane päev).
Valige „Saada päring“
Valige “PDF või BDOC”. Vajuta “Save” ja salvesta fail arvutisse.
Salvestatud väljavõte tuleb edastada aadressil info@liisi.ee koos isikukoodiga

SEB
Sisenege www.seb.ee internetipanka
Valige menüüst „Arveldamine” ja seejärel „Väljavõte“
Perioodi kiirvalik „ Alates” (tänasest kuupäevast 6 kuud tagasi) ja „Kuni“ (tänane
kuupäev)
Valige “Salvesta PDF formaadis või BDOC” ja salvestage fail arvutisse.
Salvestatud väljavõte tuleb edastada aadressil info@liisi.ee koos isikukoodiga

Danske bank
Sisenege www.danskebank.ee internetipanka.
Valige „Kontod“ ja “Konto väljavõte”. Märgi „Valuuta“ EUR. Vali “Lühiformaat PDF-failina”.
Märkige„Väljavõtte periood“ Alates“ (tänasest päevast 6 kuud tagasi) ja „Kuni“ (tänane päev).
Valige „Tellin väljavõtte“ ja salvesta fail arvutisse.
Salvestatud väljavõte tuleb edastada aadressil info@liisi.ee koos isikukoodiga.

Nordea
Sisenege www.nordea.ee internetipanka.
Valige “Konto väljavõte.
Märkige perioodi „Alguskuupäev” (tänasest kuupäevast 6 kuud tagasi) ning „Lõppkuupäev” (tänane kuupäev)
Valige „Väljavõte PDF kujul“. Vajutge “Vaata väljavõtete”  ja salvestage fail arvutisse.
Salvestatud väljavõte tuleb edastada aadressil info@liisi.ee koos isikukoodiga.

LHV
Sisenege www.lhv.ee internetipanka.
Valige “Varad ja kohustused”
Seejärel valige “Konto väljavõte”
Märkige perioodi alguskuupäev (tänasest kuupäevast 6 kuud tagasi) ning lõpukuupäevaks tänane kuupäev.
Seejärel vajutage paremal üleval olevat “Salvesta” nuppu, ning valige salvestamiseks “PDF” fail.
Salvestatud väljavõte tuleb edastada aadressil info@liisi.ee koos isikukoodiga.

11. Kas ma saan tagasimakse perioodi muuta ja kas see maksab?
Lepingu perioodi muutmine on tasuta. Selle vormistamiseks palun võta ühendust meie Helpdeskiga info@liisi.ee või 6755055.“

12. Kas ma saan laenu tagasi maksta varem?
Laenusaajal on õigus lepingu alusel saadud laen või osa sellest ennetähtaegselt tagastada, teatades sellest Koduliisingule kirjalikult või e-posti teel. Vaata täpsemaid tingimusi siit. (punkt 4)

ESTO JÄRELMAKS

Kasuta toodete või teenuste eest maksmisel just ESTO järelmaksu – kõige soodsam, mugavam ja kiirem

TÄHELEPANU! Iga järelmaks on finantskohustus. Enne
järelmaksulepingu sõlmimist tutvuge vastava teenuse tingimusteganing vajadusel konsulteerige asjatundjaga.

ESTO järelmaksu pakkujaks on ESTO AS (reg. kood 14180709).

ESTO järelmaksu tavatingimused on järgmised:

  • Intress alates 0%
  • Lepingutasu alates 0 eurost
  • Periood kuni 3 aastat

ESTO järelmaksu saavad taotleda kõik 18-70- aastased Eesti Vabariigi kodanikud.

Iga finantsotsusega kaasnevad riskid ja kohustused, mistõttu palume laenutoodete tarbimise vajadus hoolikalt
läbi mõelda. Näiteks 2000-eurose laenusumma puhul 36 kuuks fikseeritud intressiga 11% algsummalt aastas ja
lepingutasuga 15 eurot on krediidi kulukuse määr 22.52%, kuumakse suurus 75.21 eurot ning tarbija poolt
tagasimakstav kogusumma 2707.4 eurot.

ESTO pakub igaks otstarbeks ka väikelaenu, rohkem informatsiooni leiate meie kodulehelt www.esto.ee.

TOP